REKLAMACIJA ALI VRAČILO BLAGA
REKLAMACIJA ALI VRAČILO BLAGA
REKLAMACIJE V PRIMERU NAŠE NAPAKE
V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli. Priložite izpolnjen reklamacijski obrazec, ki ga na zahtevo pošljemo po elektronski pošti, s kratkim opisom, kaj je razlog za vračilo. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali pa poslali nove izdelke.
POŠKODBA IZDELKA MED DOSTAVO
Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se prosim obrnite na dostavno službo, ki izvrši dostavo. V kolikor menite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati.
VRAČILO IZDELKA
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko v 14 dneh od prevzema blaga odstopite od pogodbe, ne da bi za to bilo potrebno navesti razlog.
Podjetje Zlatarstvo Nataša Selič s.p. ne krije stroškov vračila blaga. Stroške krije kupec. Blago se lahko vrne podjetju Zlatarstvo Nataša Selič s.p. v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe o nakupu.
Blago mora biti poslano v našo poslovalnico nepoškodovano ter v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno ali pokvarjeno brez krivde kupca. Prav tako mora ostati nepoškodovana in nespremenjena originalna embalaža izdelka.
Nakita, izdelanega po naročilu stranke, (večanje ali manjšanje prstana, graviranje, izdelava verižic z imenom…) ni mogoče zamenjati!
REKLAMACIJA IZDELKA
Če je reklamacija upravičena, imate pravico izbrati drugi izdelek iz ponudbe, zahtevati dobropis ali zahtevati vračilo kupnine.
Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, podjetje sestavi reklamacijski zapisnik ter pošlje blago na analizo, katera potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacije. Stroške analize krijemo le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru stroške poravnate sami.
Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.
Naslov za vračilo izdelka: Zlatarstvo Nataša Selič s.p., Zagrad 34/c, 3000 Celje, Slovenija