FORGOT YOUR DETAILS?

Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

I. SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine NATASSHA deSign (Zlatarstvo Nataša Selič s.p.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino https://natassha-design.si/  upravlja podjetje Zlatarstvo Nataša Selič s.p., Zagrad 34/c, 3000 Celje.

Nakupovanje v spletni trgovini https://natassha-design.si/ poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Zaradi različnih tehničnih razlogov sta poslovanje ali dostop do spletne trgovine včasih v kratkih intervalih onemogočena, saj potekajo vzdrževanja spletne strani. Zaradi vzdrževanja spletne strani lahko prihaja do občasnih motenj na spletni strani in s tem nepravilnih podatkov o cenah izdelkov, opisov in stanja zalog. Ponudnik ne odgovarja za nepravilne podatke, ki nastanejo pri vzdrževanju, hkrati pa bo kupca obvestil o morebitnih težavah, ki bi nastale ob naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih, lahko pa tudi vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanja storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za daljši čas motile uporabo.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa – oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Storitve spletne trgovine koristite, ko se registrirate kot uporabnik, ali pa se opravite nakup brez registracije. Ob registraciji v sistemu pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte, in geslo. Z registracijo ali s hitrim nakupom postanete uporabnik in pridobite pravico do nakupa. To velja za vse osebe, starejše od 16 let.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

II. POSTOPEK NAKUPA

Pobrskajte po našem katalogu izdelkov po kategorijah, ki omogočajo hitrejši dostop do izdelkov, ali pa preprosto vpišite izdelek, ki ga iščete, v iskalnik, da boste prišli do želenih rezultatov. Iskalnik omogoča iskanje izdelkov po ključnih besedah, najdete ga zgoraj na sredini.

Ko najdete izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na ikono ''v košarico''. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov je v njej. Če z miško kliknete na gumb košarica, se prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.

III. NAČINI PLAČILA

Pri spletnem nakupu je možno plačati na naslednje načine:

  • Osebni prevzem v trgovini. Naročilo prevzamete in plačate v trgovini.
  • Plačilo po predračunu: po pošti ali na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu, prejmete predračun. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke v roku 1-2 dni oz. v dogovorjenem roku. V primeru, da ste izbrali plačilo po predračunu, lahko le-tega poravnate na: TRR: SI56 61000-0006289051 pri Delavski hranilnici. Sklic je enak številki naročila!
  • Plačilo po povzetju: naročeno blago lahko plačate dostavni službi po povzetju. Plačilo je možno le z gotovino. Ne glede na vrednost pošiljke, morate biti pri prevzemu osebno prisotni. Pošta Slovenije v tem primeru ne zaračuna nobene dodatne provizije.
  • Paypal – izdelke je mogoče plačati s Paypalom. Naš naslov za Paypal je [email protected]
  • Plačilo s debetno ali kreditno kartico: sprejemamo plačila s karticami Maestro, Activa Maestro, Mastercard, Eurocard, Visa, Visa Electron, Diners Club in sicer v začetku preko Paypal-a, kasneje tudi z neposredno avtorizacijo preko https://www.braintreepayments.com (ko nam bodo odobrili račun). Ob zaključku nakupa ste preusmerjeni na stran, kjer s plačilno kartico izvedete nakup. POMEMBNO OBVESTILO: spremembe pri plačilu s karticami Mastercard in Visa (dodatno varnostno geslo, ki ga prejmete na telefonsko številko.

IV. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so simbolične.

V primeru kakršnihkoli napak pri cenah vam bomo omogočili odstop od nakupa. V ceno izdelka ni všteta dostava, razen v primerih brezplačnega prevzema ali pri nakupu nad 100,00 €.

AKCIJE in DRUGI POPUSTI

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujete izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike so označene. Pri vsakem izdelku, za katerega akcija ali cena s popustom velja, so jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

PROMOCIJSKE KODE S POPUSTOM

Uporabniki lahko določene izdelke kupujete s pomočjo posebnih promocijskih kod, ki jih dobite na različne načine (na letakih, na družbenih omrežjih, preko mailinga). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Pravila uporabe so jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku, in sicer pri zaključku spletnega naročila – Košarica.

V. ZASEBNOST IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine Zlatarstvo Nataša Selič s.p. je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve dosežene in jih tudi presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot posameznika: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov, itd. Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. Vaših osebnih podatkov ne zbiramo, razen v primeru, ko nam vi to omogočite oz. v to privolite – ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice. Od naših novic se lahko odjavite kadarkoli, in sicer na [email protected] Če se spremenijo vaši osebni podatki, vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na [email protected] Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za potrebe poslovanja Zlatarstvo Nataša Selič s.p. zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • geslo v šifrirani obliki,
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu https://natassha-design.si

Večino strani v spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi razkrili svoje osebne podatke, kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. IP-naslovi se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti.

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku podjetja Zlatarstvo Nataša Selič s.p.  shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih Zlatarstvo Nataša Selič s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Zlatarstvo Nataša Selič s.p.

O piškotkih - Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

VI. NAROČILA

ZAVRNITEV NAROČILA

Naročilo se zavrne, če se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti. Kupec ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA

Spletna trgovina z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, prične takoj po prejemu. Ponudnik mora blago oz. storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe.

HRANJENJE NAROČILA

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Kupec lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

 

ODSTOP OD NAROČILA

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe povrne kupcu vsa prejeta plačila. Podjetje povrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik zahteval uporabo drugega. Potrošnik pri vračilu denarja ne nosi nobenih stroškov.

Kupec mora blago vrniti  v času 14 dni po sporočilu o odstopu od naročila. Po vračilu blaga prejme kupec vračilo denarja. Obrazec za odstop od naročila (DOC)

 

VII. DOSTAVA in POŠTNINA

DOSTAVA POŠILJK

Naročila do 12. ure običajno odpremimo še isti dan, večina pošiljk pa je odpremljenih v roku 1 delovnega dneva. Predvidena odprema za izdelke na zalogi je v roku 1-4 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka pa vas o dobavnem roku obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu.

Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Za dostavo pošiljke je potreben čas, ki za večino pošiljk traja 1 dan, lahko pa se zaradi razlogov, na katere nimamo vpliva, ta tudi podaljša (nesreče, razmere na cesti, napake, itd.). V kolikor se odločite prevzeti naročilo osebno v naši poslovni enoti, označite pri nakupu v želenem načinu dostave osebni prevzem. Stroškov poštnine ni.

 

PARTNERJI ZA DOSTAVO

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 100,00 €.

Osnovna poštnina za vse pošiljke s Pošto Slovenije znaša 5,00 €. Odkup je v pošiljko že vključen. Pri nakupu nad 100,00 € je poštnina BREZPLAČNA!

OSEBNI PREVZEM V POSLOVALNICI

Pošiljko lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici, pri zaključku nakupa pa pri tem izberete možnost OSEBNI PREVZEM.

Stroškov poštnine v tem primeru ni.

DOSTAVA POŠTA SLOVENIJE

V kolikor vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam poštar pusti listek, pošiljko pa nato prevzamete na pošti. Če paketa po 10 dneh ne prevzamete, vas pošta o tem še enkrat obvesti, po 14 dneh pa se pošiljka vrne nazaj na podjetje Zlatarstvo Nataša Selič s.p.

VIII. POPRODAJNE STORITVE - GARANCIJA

Če blago, za katero je izdana garancija ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglasnem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora prodajalec potrošniku brezplačno zamenjati z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če prodajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Za zamenjano blago ali zamenjani bistveni del blaga z novim mora prodajalec izdati nov garancijski list. Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

IX. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.

V PRIMERU NAŠE NAPAKE

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli. Priložite izpolnjen reklamacijski obrazec, ki ga na zahtevo pošljemo po elektronski pošti, s kratkim opisom, kaj je razlog za vračilo. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali pa poslali nove izdelke.

POŠKODBA IZDELKA MED DOSTAVO

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se prosim obrnite na dostavno službo, ki izvrši dostavo. V kolikor menite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati.

REKLAMACIJA IZDELKA

  1. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko v 14 dneh od prevzema blaga odstopite od pogodbe, ne da bi za to bilo potrebno navesti razlog.
  2. Podjetje Zlatarstvo Nataša Selič s.p. ne krije strošek vračila blaga. Strošek krije kupec. Blago se lahko vrne podjetju Zlatarstvo Nataša Selič s.p. v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe o nakupu.
  3. Blago mora biti poslano na naslov Zlatarstvo Nataša Selič s.p., Zagrad 34/c, 3000 Celje, Slovenija nepoškodovano ter v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno ali pokvarjeno brez krivde kupca. Prav tako mora ostati nepoškodovana in nespremenjena originalna embalaža izdelka.
  4. Če je reklamacija upravičena, imate pravico izbrati drugi izdelek iz ponudbe, zahtevati dobropis ali zahtevati vračilo kupnine.
  5. Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, podjetje sestavi reklamacijski zapisnik ter pošlje blago na analizo, katera potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacije. Stroške analize krijemo le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru stroške poravnate sami.
  6. Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

 

X. STVARNE NAPAKE

  1. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:
    • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
    • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki
    pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
    • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
    predpisane,
    • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
    • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
    • vrne plačan znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

XI. INFORMACIJA O PRITOŽBENEM POSTOPKU

Zlatarstvo Nataša Selič s.p., Zagrad 34/c, 3000 Celje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte
([email protected]) in ustno na zapisnik v trgovini Zlatarstvo Nataša Selič s.p., Zagrad 34/c, 3000 Celje.

Pristojno osebje v podjetju Zlatarstvo Nataša Selič s.p. bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Zlatarstvo Nataša Selič s.p. bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. Zlatarstvo Nataša Selič s.p. bo v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja Zlatarstvo Nataša Selič s.p. dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri pristojnem sodišču.

 

XII. REŠEVANJE SPOROV

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V kolikor stranki spora ne moreta rešiti preko pritožbe, z medsebojnim sporazumevanjem, je za spore pristojno sodišče ustrezne pristojnosti v Celju.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) Zlatarstvo Nataša Selič s.p., Zagrad 34/c, 3000 Celje  ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

XIII. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Zavezujemo se, da bomo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • pogoje, roke in postopke v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake;
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno;
  • informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.

Pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

 

XIV. VARNOST

Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno. Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov. Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

 

XV. ODGOVORNOST IN INTELEKTUALNA LASTNINA

Pri urejanju spletne strani skušamo zagotavljati točnost in ažurnost informacij. Kljub temu pa je kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake v informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na tej spletnih strani.

Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani kadarkoli, brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako ne odgovarjamo uporabnikom za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav, oziroma zaradi nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo iz spletne strani.

Na tej spletni strani so tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega našega soglasja.

 


PODATKI O PODJETJU

NATASSHA deSign

Zlatarstvo Nataša Selič s.p.

Zagrad 34/ c

3000 Celje

Slovenija

V primeru obiska na sedežu podjetja, Vas prosimo, da nas prej pokličete! Hvala!

Telefon: +38635442777, +38641540215

E-pošta: [email protected]

Internet: https://natassha-design.si

Facebook: https://www.facebook.com/zlatarstvo.natassha

Instagram: https://www.instagram.com/natassha-design


IBAN: SI56 61000-0006289051, Delavska hranilnica

Davčna številka: SI15762513

Zavezanec za DDV: DA

Urad DURS: DU Celje

Matična številka: 5368425000

Šifra dejavnosti: 32.120 (Proizvodnja nakita in podobnih izdelkov)

Datum vpisa pri registrskem organu: 01.09.1994

Registrski organ: AJPES, izpostava Celje

 

TOP